Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

'Βρέθηκα εδώ...' - 21 Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα ποίησης


Βρέθηκα εδώ
με τον μεγάλο μου αδελφό
απ’ την μακρινή Συρία
για να βρούμε ησυχία.

Από θάλασσες περάσαμε
Δικούς μας ανθρώπους χάσαμε.
Ευχαριστούμε που μας βοηθάτε
Μας ταΐζετε και μας αγαπάτε!

Σπύρος Λιναρδάτος Β1


ΒΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ.

Απ’την Συρία έρχομαι
και έφτασα στην Ελλάδα.
Άφησα πίσω πόλεμο
και βρήκα την λιακάδα.

Μέσα  σε βάρκες μπήκαμε
πιασμένοι χέρι χέρι,
ταξίδι δύσκολο,σκληρό,
απ’της Τουρκιάς τα μέρη.

Ανθρώπους βρήκαμε πολλούς
γεμάτους καλοσύνη,
μια σκέψη έχω στο μυαλό
να ζήσω με ειρήνη.


ΘΑΝΟΣ  ΚΡΑΝΑΣ  Β1 



Βρέθηκα εδώ εξαιτίας του πολέμου, 
μακριά από το σπίτι μου, το σχολείο μου

μακριά από συγγενείς και φίλους μου.

Βρέθηκα εδώ για να ζήσω ειρηνικά,
να κάνω καινούριους φίλους. 
Βρέθηκα εδώ με την ελπίδα να κάνω
μια νέα αρχή.

                 Αντώνης Γουναρόπουλος  Β1










Βρέθηκα εδώ στον Πειραιά
μια μέρα με πολύ βοριά!
ήμουνα μόνος μέσα στη βροχή
έχασα πατέρα, μητέρα κι αδελφή.

Άφησα πατρίδα, σπίτι και σχολειό,
δρόμο πήρα χωρίς γυρισμό!
Δάκρυα στα μάτια μου κυλάνε αργά
όταν βλέπω τα πουλιά να πετάν μακριά.

Κι ήρθες Ελληνάκι μου έδωσες πολλά
τρόφιμα, σκουφάκι και μια ζεστή αγκαλιά!
Θέλω να σου πω ένα ευχαριστώ
για ό,τι έκανες για μένα το φτωχό!

Δημήτρης Βασιλείου  Β1



Βρέθηκα εδώ...
Βρέθηκα στον Πειραιά
γιατί η πατρίδα μου έχει 
μεγάλο πόλεμο.
Βρέθηκα εδώ
γιατί δεν αντέχω άλλο
αυτόν τον πόλεμο..
Αλλά εγώ ονειρεύομαι μια πατρίδα
                     χωρίς  πολέμους!!                                                                                                                      
Δέσποινα   Αστράκη   Β1  

Βρέθηκα εδώ μόνος
και οι γονείς μου είναι νεκροί
η πατρίδα μου είναι σε πόλεμο

και οι φίλοι μου είναι μακριά.

Γιάννης Γαρίτσης Φουντούλης