Δευτέρα 14 Μαρτίου 2016

ΒΙΒΛΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ

Το  αγαπημένο   μου   βιβλίο    είναι     οι   μύθοι   του  Αισώπου
επειδή   είναι    αστείες   οι  εικόνες   του  και   επειδή   το
αγόρασα   με  τον  μπαμπά    μου.
Το  εξώφυλλο  του   είναι  πράσινο  το   ίδιο   με  το  οπισθόφυλλο.
Ήμουν    τέσσερα   χρονών   όταν    το     αγόρασα.
Μας  μαθαίνει   ότι    πρέπει    να    βοηθάμε       τους    άλλους.

Έμενα   μου  έμαθε      ότι     αν    είμαι      γρήγορη,     είμαι   γρήγορη,   αλλά    αν   είμαι     αργή   δεν  πειράζει!  

                                                   ΙΒΑ ΖΑΒΛΙΑΡΗ 


Αποτέλεσμα εικόνας για «ο Ξυλοκόπος και ο Ερμής   του Αισώπου»
Το αγαπημένο μου παραμύθι είναι: «ο Ξυλοκόπος και ο Ερμής   του Αισώπου».  Μου αρέσει γιατί θέλει να μας πει πως ο τίμιος άνθρωπος κερδίζει, ενώ ο ψεύτης αποτυγχάνει.

                ΑΡΗΣ ΚΑΡΑΤΣΩΡΑΣ