Σάββατο 19 Μαρτίου 2016

Βιβλίο αγαπημένο μου....

Το αγαπημένο μου βιβλίο είναι «Ο Κάρολος στο σχολείο των δράκων» του συγγραφέα Άλεξ Κουσό, εκδόσεις Νεφέλη. Μου αρέσει γιατί έχει ωραίες εικόνες και γιατί είναι συγκινητικό!

 ... Οι μικροί δράκοι μαθαίνουν στο σχολείο να πετούν και να βγάζουν απ' το στόμα τους φωτιά. Μόνο που ο Κάρολος προτιμά να γράφει ποιήματα...

                                         ΓΙΑΝΝΗΣ  ΓΑΡΙΤΣΗΣ  Β1



Το πιο αγαπημένο μου βιβλίο είναι «Ο Τζιμ Κνοπφ και ο μηχανοδηγός Λουκάς» και «Ο Τζιμ Κνοπφ και το άγριο 13» του συγγραφέα Μιχαέλ Έντε, εκδόσεις Κέδρος. Είναι δύο βιβλία αλλά μία ιστορία! Δύο φίλοι, ο Τζιμ Κνοπφ, που σημαίνει Τζιμ Κουμπής και ο μηχανοδηγός Λουκάς, μαζί με την ατμομηχανή Έμμα, περνούν αγωνιώδεις περιπέτειες. Μου αρέσει πολύ και η εικονογράφηση με τα μαυρόασπρα σχέδια. 
                                          ΓΙΑΝΝΗΣ  ΓΑΡΙΤΣΗΣ  Β1