Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ



-Γιατί διάλεξες αυτή τη δουλειά; 
-Μέχρι 10 χρονών ήθελα να γίνω νηπιαγωγός.Βλέποντας στην τηλεόραση μια εκπομπή, που αφορούσε τους γιατρούς χωρίς σύνορα, αποφάσισα ότι θα γίνω νοσηλεύτρια για να φροντίζω τους συνανθρώπους μου. 
-Σου αρέσει η δουλειά που κάνεις; 
-Ναι μου αρέσει . Είναι όμορφο να νιώθεις χρήσιμη. Να στηρίζεις, να προστατεύεις και να φροντίζεις άρρωστους, τραυματισμένους, ηλικιωμένους. Να βοηθάς και να παρέχεις φροντίδα στους ασθενείς σου.
-Είναι δύσκολη η δουλειά σου; 
-Είναι αρκετά δύσκολη και επικίνδυνη. Στην δουλειά μου δεν υπάρχουν περιθώρια για λάθη. Είτε χορηγώ φάρμακα, είτε παίρνω αίμα, είτε μετακινώ έναν ασθενή, πρέπει να είμαι προσεκτική, γιατί μπορεί κάποιο λάθος δικό μου να στοιχίσει τη ζωή του συνανθρώπου μου. 
-Είναι σημαντική η δουλειά σου; 
-Ναι πιστεύω πως είναι, γιατί έχει να κάνει με την παροχή υγείας. 
-Είναι κουραστική η δουλειά σου; 
-Είναι αρκετά κουραστική,  πολλές ώρες εργασίας, περίεργο ωράριο. 
-Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.         
         
Αντώνης Γουναρόπουλος Β1